Si Center входить до складу:
інші компанії:
ПРО КОМПАНІЮ
ПРО КОМПАНІЮ
КОМПЕТЕНЦІЇ ПРОЕКТИ НОВИНИ
НОВИНИ
КОНТАКТИ
КОМПЕТЕНЦІЇ
Перевірка відповідності IT-систем еталонним архитектурам і кращими світовими практиками. Побудова комплексних систем захисту інформації
Консалтинг
  • Перевірка відповідності IT-систем еталонними архитектурами та кращими світовими практиками
  • Проведення зовнішніх і внутрішніх тестів на проникнення (penetration-test) - тестування операційних систем, активного мережного обладнання, баз даних і веб-серверів на наявність вразливостей
  • Оцінка захищеності web-серверів
  • Побудова систем управління відповідно до ISO 20000 - Управління ІТ.
  • Побудова систем управління відповідно до ISO 27001 - Управління Інформаційною Безпекою.
  • Побудова систем управління відповідно до СОУ Н НБУ 65.1 СУІБ 1.0: 2010 "Методи захисту в банківській діяльності. Система управління інформаційною безпекою. Вимоги" (ISO / IEC 27001: 2005, MOD), СОУ Н НБУ 65.1 СУІБ 2.0: 2010 " методи захисту в банківській діяльності. Звід правил для управління інформаційною безпекою "(ISO / IEC 27002: 2005, MOD).
  • Побудова Комплексних Систем Захисту Інформації
Захист від зовнішніх загроз, захист від внутрішніх загроз, фізична безпечність
Безпека
  • Комплексний антивірусний захист кінцевих точок, вузлів доступу в інтернет і електронної пошти
  • Запобігання витоку конфіденційних даних (DLP)
  • Контроль дій адміністраторів
  • Управління подіями інформаційної безпеки (SIEM)
  • Мережева безпека (Firewall, Gateway)
  • Управління та контроль доступу до Інтернет-ресурсів
  • Управління мобільними пристроями (EMM)
  • Виявлення та управління уразливими
  • Проектування і впровадження інтелектуальних систем відеоспостереження і СКУД
Створення безвідмовних та захищених інфраструктур. Системи моніторигу та керування ресурсами
інфраструктура
  • Проектування і побудова структурованих кабельних мереж
  • Проектування і побудова бездротових систем
  • Проектування і побудова центрів обробки даних
  • Створення приватних і гібридних хмар
  • Міграція фізичної інфраструктури в хмару
  • Створення платформи віртуалізованих робочих місць (VDI)
  • Створення резервних копій та відновлення у фізичному й віртуальному середовищі
  • IP телефонія
  • Управління ІТ послугами (Service Desk, ITSM)
  • Моніторинг ІТ-інфраструктури
  • Системи управління обліковими записами користувачів (IDM)