Перевірка відповідності IT-систем еталонним архитектурам і кращими світовими практиками. Побудова комплексних систем захисту інформації
Консалтинг
Перевірка відповідності IT-систем еталонними архитектурами та кращими світовими практиками
Проведення зовнішніх і внутрішніх тестів на проникнення (penetration-test) - тестування операційних систем, активного мережного обладнання, баз даних і веб-серверів на наявність вразливостей
Оцінка захищеності web-серверів
Побудова систем управління відповідно до ISO 20000 - Управління ІТ.
Побудова систем управління відповідно до ISO 27001 - Управління Інформаційною Безпекою.
Побудова систем управління відповідно до СОУ Н НБУ 65.1 СУІБ 1.0: 2010 "Методи захисту в банківській діяльності. Система управління інформаційною безпекою. Вимоги" (ISO / IEC 27001: 2005, MOD), СОУ Н НБУ 65.1 СУІБ 2.0: 2010 " методи захисту в банківській діяльності. Звід правил для управління інформаційною безпекою "(ISO / IEC 27002: 2005, MOD).
Побудова Комплексних Систем Захисту Інформації
Захист від зовнішніх загроз, захист від внутрішніх загроз, фізична безпечність
Безпека
Комплексний антивірусний захист кінцевих точок, вузлів доступу в інтернет і електронної пошти
Запобігання витоку конфіденційних даних (DLP)
Контроль дій адміністраторів
Управління подіями інформаційної безпеки (SIEM)
Мережева безпека (Firewall, Gateway)
Управління та контроль доступу до Інтернет-ресурсів
Управління мобільними пристроями (EMM)
Виявлення та управління уразливими
Проектування і впровадження інтелектуальних систем відеоспостереження і СКУД
Створення безвідмовних та захищених інфраструктур. Системи моніторигу та керування ресурсами
інфраструктура
Проектування і побудова структурованих кабельних мереж
Проектування і побудова бездротових систем
Проектування і побудова центрів обробки даних
Створення приватних і гібридних хмар
Міграція фізичної інфраструктури в хмару
Створення платформи віртуалізованих робочих місць (VDI)
Створення резервних копій та відновлення у фізичному й віртуальному середовищі
IP телефонія
Управління ІТ послугами (Service Desk, ITSM)
Моніторинг ІТ-інфраструктури
Системи управління обліковими записами користувачів (IDM)