Si Center входить до складу:
інші компанії:
ПРО КОМПАНІЮ
ПРО КОМПАНІЮ
КОМПЕТЕНЦІЇ ПРОЕКТИ НОВИНИ
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Повернутись до новин
Впровадження послуги MNP вимагає постійної взаємодії учасників телекомунікаційного ринку

Для прискорення впровадження в Україні послуги MNP потрібна постійна взаємодія зацікавлених учасників ринку телекомунікаційний послуг. Про це повідомив директор департаменту IT Андрій Кузміч, коментуючи результати робочої наради в УДЦР з питань створення Автоматизованої інформаційної системи «Централізована база даних перенесених номерів» та впровадження послугиMNP. В нараді взяли участь представники Національної Комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Українського державного центру радіочастот, мобільних операторів та виконавця робіт — компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».

Як зазначив Андрій Кузміч, активне обговорення питань порядку денного наради, яскраве підтвердження намагань учасників телекомунікаційного ринку якнайшвидше розв’язати актуальні питання з перенесення абонентських номерів, унеможливити виникнення будь-яких перешкод, що завадили б своєчасно надавати якісні послуги громадянам.

«Ми досягли спільного бачення з багатьох розглянутих питань, зокрема, з певних часових показників процесів перенесення номерів, проведення міжоператорських тестувань та удосконалення автоматизованих процесів їх взаємодії, забезпечення супроводження Адміністратором АІС ЦБД ПН як системи в цілому, так і безпосередньо послуг MNP», – зауважив Андрій Кузміч.

За його словами, акцент було також зроблено на питаннях дотримання правил перенесення номерів, процедур подання заяв про надання послуги, синхронізації дій оператора-реципієнта та оператора-донора під час надання послугиMNP, а також прав споживачів та процесу обробки скарг.

На думку Андрія Кузміча, реалізувати всі ці завдання можна лише за умови постійної взаємодії з учасниками проекту.

«Провівши робочу зустріч з колегами,ми в черговий раз впевнилися, що бажання спільно знаходити вірні рішення з перенесення абонентських номерів є у кожної зі сторін», – підкреслив директор департаменту IT.

опубліковано:
23.03.2017
автор:
SI Center
Поділитися: